23.12.09

plan 4 today???

pagi ni, macam nak renew buku kat lib sikit, then nak tgk surat kat fac...mintak2 dah siap ler... tak breakfast lagi...uhu..lapor la pulak... tunggu doy bgn masak ler..... terjaga 6.40 pagi... tu regular time... pas subuh, terus ngadap fb...hehe... ingat, hr ni cam nak ubah sikit chap2 punya intro... tak tahu nak wat cam ner... tapi nak wat cam malaysian context coz be4 this ntah apa2 aku submit kat sv... aku pun tak berminat nak baca dissert aku ni...haha... interview next week... penat lelah dah aku nak cari someone yg sudi tuk jadi interviewee... alhamdulillah... mohon agar dipermudahkan urusan untuk next week... tunggu dini... on call la aku seminggu ni... dia kata nak dtg.. tapi la ni pun tak dtg2 agi... adush... takut next week aku full then tak de saper nak amik dia kat ktm...hurm....

No comments:

Post a Comment