6.3.10

sorry!!!!


kalo aku tak membuat yang terbaik, itu salah aku... rubbish....semua yg aku wat, semuanya teruk...menyesal la aku sepanjang hidup...Ya Allah, berikan aku semangat untuk berdepan dgn masalah... bak kata z, hidup kn brani terima kegagalan... tapi aku terigat kat sv aku, yang dah bertungkus lumus...tapi izah yg tak perform ngan baik.... saya minta maaf...... minta maaf byk2... rasa cam tak layak dah nak jumpa sv.... aku semakin pasif... mls nak bncg hal study lagi..... tapi kalo Allah menduga kita, aku beranggapan Allah menyayangi kita... tak pe la..permualaan baru.... aku tau nak menyesal pun tak guna... nak wat cam ner...benda dah jadi... buat mereka yg dah bertungkus lumus, tqvm... pertolongan tulus ikhlas tu menyebabkan thesis aku dah dpt dihntr walaupun im not satisfied with the contents... what can i say????

No comments:

Post a Comment